Minimalizm i tatuaże

Środowisko minimalistów jest podzielone co do kwestii tatuaży. Czy jest to ozdoba zgodna z duchem minimalizmu, czy też zbędna, droga i do tego bolesna fanaberia.

Co ty o tym myślisz? Napisz w komentarzu...


Zerknijmy tymczasem w świat tatuaży. Filozofia i głębokie przemyślenia... Co można wyrazić tatuażem...


Odwaga...

Braterstwo....


Bycie w porządku wobec siebie...

Piękno...


Motoryzacyjne hobby...


Zadziorność...


...albo i poważniejsze deklaracje.

Tatuaż? Czy tatuaż byłby czymś dla mnie? Chyba nie... wydaje mi się, że to co ja chce przekazać łatwiej mogę Wam przekazać przy użyciu mojego bloga, niż mojego tatuażu.

...a przecież minimalista wybiera najczęściej proste rozwiązania!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?