Balkon po remoncie

Wrzucam wam kilka fotek mojego balkonu po remoncie. Remont wykonywała ekipa ze spółdzielni i nie zdążyłem powiedzieć, by mi nie malowali balkonu. Pojechałbym sobie sam białym akrylem, tak jak lubię najbardziej, ale trudno już, jakoś się już przyzwyczaiłem do zielonego koloru (a co Ty o tym myślisz? napisz w komentarzach na pejsbuku). Chcę balkon w klimatach minimum, dwie małe szafki (jedna jest pod blatem na uprawy ziół i warzyw), suszarka na ciuchy i to wszystko...

Na zdjęciach także mini instalacja solarna, nad którą się zastanawiam (nie mam instalacji elektrycznej na balkonie) oraz warzywa nasadzone i zioła w przygotowaniu.

Jeśli Ty masz jakieś sugestie co dalej - pisz - z chęcią wysłucham ciekawych pomysłów!







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?