Prosta roleta zamiast żaluzji

Na jednym z okien od niepamiętnych czasów miałem żaluzję. Człowiek się przyzwyczaja, nie zwraca uwagi na takie drobnostki, a jednak. Żaluzja się już nie raz zacinała a na jej elementach bez przerwy zbierał się kurz. Czyszczenie było kłopotliwe. Słowem, wiele zachodu za może i ładną, ale zupełnie niefunkcjonalną rzecz.

Kiedyś zamontowałem tą żaluzję z jednego powodu. Przy tym oknie miałem biurko i można było tak ustawić żaluzję, że "zgarniała" maksymalną ilość dziennego światła, do tego mogłem włączyć lampkę i wciąż zachować dyskrecję (nie byłem widoczny z zewnątrz, a jakoś niespecjalnie lubię pracować i widzieć ciekawskich przechodni zaglądających w moje okno). Biurko już jednak tu nie stoi...



Prosta roleta zamiast żaluzji koszt ca. 80 zł i ok 30 minut pracy.


Żaluzja, nawet ustawiona optymalnie zabierała dużo światła z i tak ciemnego pomieszczenia, a w ten sposób mam teraz znacznie więcej dziennego światła, którego zwykle tak nam brakuje w okresie jesienno-zimowym.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Życie analogowe czy cyfrowe?

Miasto idealne?