Reklama na blogu minimalisty? Aaaa fuj.... a teraz serio o reklamie :)

Zakładając tego bloga długo nie umieszczałem tu żadnych reklam, nawet śladu komercji, potem zauważyłem, że inni minimaliści nie krępują się z umieszczeniem reklam na blogach i działalnością komercyjną i zdecydowałem się na umieszczenie reklam, mimo iż wedle niektórych w środowisku to kontrowersyjne.

W sumie jednak minimalista też musi opłacić internet, czy za coś kupić tą zieloną herbatę wypijaną przy klawiaturze. Nieee... reklamy nie budzą mojego sprzeciwu, a jednak...


...jednak dopiero co najpewniej zostałem oszukany przez polską firmę - pośrednika reklamowego, patrzyłem sobie też i analizowałem reklamy innego potentata i puszczane na moich blogach reklamy nie wydają się fair (jeśli zdecyduję się je jakimś cudem przywrócić - to tylko w formacie tekstowym). Wyrzuciłem je stąd.

Na tym blogu zdecydowałem się w przyszłości emitować reklamy innego typu.

- Zagoszczą tu reklamy firm minimalistów, wolnych strzelców oraz ludzi o alternatywnym podejściu do życia i pracy.

- Zagoszczą tu reklamy produktów -eko, zdrowej żywności, itp.

- Przyjmę reklamy agroturystyki, rękodzieła, rzemiosła.

- Przyjmę reklamy osób, marek i firm z branż które lubię (sport, turystyka, siłownia, fitness, wellness) pod warunkiem, że te osoby uszanują moje podejście (jestem "bezmarkowcem" który kiedyś kupował wojskowe bojówki i glany w sklepie harcerskim i ma total olew na lans)

- Będą tu reklamy niektórych fundacji, itp.

Niektóre reklamy przyjmę za barter, a nawet nieodpłatnie, zależnie jak będę miał ochotę, kasa nie jest moim priorytetem w życiu (aczkolwiek jestem w niezbędnym stopniu nastawiony na kasę - nikt mi rodziny za piękne słowa nie wyżywi).

Wszystkie reklamy przyjmuję osobiście, bez pośredników, jeśli trzeba wystawię fakturę.

To by było na tyle, jeśli chodzi o komercję.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?