Remont

Ostatnio mniej pisałem, między innymi z powodu poświęcenia wolnego czasu na remont.


Wolę pewne rzeczy wykonywać samemu (ew. razem z dobrym znajomym). Niby zlecając prace remontowe tzw. fachowcom masz spokój i możesz odpocząć, w praktyce dochodzi utrapienie i konieczność ciągłej kontroli jakości wykonanej pracy.



Problemem wszelkiej maści fachowców bywa alkohol albo swoisty "tu-mi-wisizm", niestety pewne błędy potrafią wychodzić i denerwować długie miesiące po remoncie.... ale ten temat rozwinę w innym miejscu...

O remoncie wykonanym samodzielnie słów kilka


Na razie rzut oka na moje okno i zaproszenie Was do zapoznania się z ważną, ale zaniedbaną kwestią jeśli chodzi o urządzenie sobie komfortowego miejsca do życia:


Coś o wentylacji - http://oszczedzanie.info.pl/life/wentylacja-kontra-okna-plastikowe-mp3/



Absolutną resztkę wolnego czasu poświęciłem ostatnio na komputery retro. Czy ktoś z Was pamięta jeszcze Commodore 64 albo Amigę? Czy tylko ja jestem tu taki stary?

Na obrazku grafika C64 na emulatorze tej pięknej maszyny ;-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?