Wycieczki zagraniczne... klimaty plażowe... tęsknię już za latem...

Niedawno zacząłem szukać wycieczek zagranicznych w tańszej opcji "first minute". Oglądam hotele, oglądam położone przy nich plaże, na street view z daleka widzę, że na plaży leży jakaś dama, co mi tam... powiększę bardziej... aaaa.... eeehhh... sami zerknijcie.


Dobra, street view to nie był dobry pomysł, by pooglądać atrakcje lokalne. Zerkam na fotki z trip advisora, oooo.... ooo... kliknijcie sami...


Ale co to... żona mi zagląda przez ramię i opieprza mnie, że się za panienkami oglądam... nie no... Kochanie... gdzie ja się tam za kimś oglądam... tylko wakacje dla Ciebie wyszukuję...


...co nie? ;-)

A czy Ty też tęsknisz już za latem?

 

P.S. W zupełnie innym - choć też gorącym - klimacie... zapraszam:
Automata (2014) - recenzja

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Życie analogowe czy cyfrowe?

Miasto idealne?