Mikro domek - minimalistyczne wnętrze.



Zapewne większość z was widziała w internecie mikro-domki i mikro-wnętrza. Co jak co, przy takiej powierzchni pewien "minimalizm" jest niejako wymuszony.

Zazwyczaj wszyscy dysponujemy o wiele większą przestrzenią niż na zdjęciu, ale nieziemsko ją marnujemy. Kiedyś już na ten temat pisałem - TUTAJ. Jak oszczędzić przestrzeń którą już mamy w mieszkaniach

Dziś jestem po sporej porcji wyrzucania tego i owego, tym razem niezbyt entuzjastycznie, ale inaczej się nie dało - trzeba było zrobić miejsce w kuchni. Mimo starań i długofalowego działania, wciąż mam wrażenie, że moje lokum jest zagracone.

Działam dalej.

P.S. Zapraszam:

OK... kupujemy... kupujemy... a co zrobić ze starymi rzeczami?

Komentarze

  1. Widziałem taki domek, kosztował zdaje się koło 50k USD. Trochę dużo jak za 12 metrową przyczepę kempingową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi się także obiła gdzies o uszy ta kosmiczna cena

      jestem pewien na 100%, że zdolny majsterkowicz wykonalby ją sam taniej

      Usuń
  2. A kolega mieszkający w kamperze uznałby pewnie, że to i tak zbytek miejsca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps używanego kampera w dobrym stanie kupił, zdaje się, ze 15k, ale złotych.

      Usuń
    2. w kamperze jest fajnie - ale zimą? ogrzac to?

      bez solidnych przeróbek do polskich warunków i generalnego remontu jak dla mnie się nie da mieszkać

      Usuń
    3. Cóż można się uprzeć i postawić dla kampera ocieplany garaż :P

      Usuń
    4. Nie wiem, on zimą wybywa do ciepłych krajów. ;) Zresztą polecam informacji w razie czego zasięgnąć u źródła. Dla mnie to raczej ciekawostka, nie zamierzam rezygnować z domu. link

      Usuń
  3. Czasem jest okazja nie tylko pozbyć się rzeczy, ale oddać je w dobre ręce, staram się tak robić, wtedy mam większą satysfakcję :)
    Nie ma nic przyjemniejszego, niż oddech po wyrzuceniu niepotrzebnych mi rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Życie analogowe czy cyfrowe?

Miasto idealne?