Śmiecenie w lasach

Hej, mam kolejny wpis. Tym razem naprawdę ważniejszy niż poprzednie. Jak pisałem, zamknąłem już stare tematy i wybrałem się na marszobieg do lasu...


Obrazki takie jak ten wielu miejscach na skraju lasu. Można fotografować bez końca.


Tak wygląda podmiejski las miesiąc temu idealnie wysprzątany przez służby miejskie! UWAGA! Miesiąc temu do czysta!


Chciałbym spojrzeć w twarz np. tej kobiecie, która to zrobiła i spytać czy zużyte podpaski też sobie rzuca w salonie na podłogę? A może zagarnia nogą pod łóżko?


Ja jak idę do lasu biorę ze sobą "wielorazową" butelkę z napojem, kanapkę, a swoje śmieci zabieram do reklamówki czy torebki ze sobą.

Proste? Proste! Miałeś/aś siłę przynieść do lasu - zabierz ze sobą, pusta butelka, czy pusta reklamówka z jedzeniem JEST LŻEJSZA! Naprawdę!

Co sądzić o ludziach, którzy robią taki syf w lasku, który wszyscy z osiedla użytkują? Oni sami i ich rodziny potem też, jeszcze raz, czy taki syf robią też u siebie w mieszkaniu?

Napisz co o tym myślisz.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?