Miniblog oszczędnościowy.

Minimalizm jest, był i będzie moją inspiracją do działania i pisania, ale od bloga minimalistycznego mam ochotę sobie odpocząć... no może nie do końca... co prawda będę pisał mniej, ale zdecydowałem kontynuować pisanie postów inspirowanych minimalizmem na Drodze Do Prostego Życia, podoba mi się tamta atmosfera oraz pozytywne nastawienie do życia administratora tamtego bloga.


Częste pisanie krótkich notek, o życiu, pomysłach, wydarzeniach i tematach, którymi się interesuję weszło mi jednak w krew. Ponieważ dysponowałem już starym gotowym blogiem na WordPress (postawienie, konfiguracja, itp. to jednak dużo pracy) postanowiłem wykorzystać go jako pomocniczego minibloga.

Samą estetyką minibloga osoby z grona minimalistycznego na pewno nie będą zainteresowane - to już nie jest blog skromny i stonowanej grafice, ale coś zgoła przeciwnego. No cóż, taką miałem kiedyś ochotę, a skoro już jest postawiony to piszę, potem się będę zastanawiał nad zabawą w nową grafikę.

Adres to: Jak oszczędzać w domu http://oszczedzanie.biz/

Zapraszam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Życie analogowe czy cyfrowe?

Miasto idealne?