Problematyczna współpraca autorów blogów.

Ten wpis w poprzedniej wersji zawierał informację na temat postępowania pewnych ludzi na blogosferze.

Z pewnymi praktykami się gorąco nie zgadzam i mam o nich negatywne opinie. Sam reprezentuję "starą szkołę", gdzie liczą się pewne zasady, nie podoba mi się ich łamanie.

Kto potrzebował - ten poprzedni wpis przeczytał i wnioski wyciągnął. Szkoda mi jednak miejsca na moim blogu na takie rzeczy. Było, minęło. Dla mnie pewne sprawy są definitywnie skończone i idę dalej.


Jeśli ktoś byłby ciekawy moich wniosków na przedstawione wcześniej tematy, zapraszam, do lektury.

Tajniki blogowania - bajka z morałem oraz trochę praktyki. Integracja grona autorów blogów i współpraca.

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?