Parę słów o koncepcji autora na blogowanie. Część 2.

W poprzednim poście wyjaśniłem swoją koncepcję porządku tematycznego w moim blogowaniu oraz integrację wielu pod-blogów w jeden, zunifikowany wielowątkowy "blog" z jednym menu.

Porządek jest bardziej "minimalistyczny" niż kolorowy chaos. Wyciskam z bloggera ile się da i jak dla mnie ten system jest na granicy wydajności.

Dziś zaproszę was do zerknięcia na powstającą anglojęzyczną wersję mojego pierwszego bloga, czyli R-O. Dlaczego piszę to najpierw tutaj? Realny Minimalizm stał się miejscem równie dla mnie ważnym jak R-O... czy do niedawna jeszcze K-Z

http://cleversaving.blogspot.com/ to mój projekt, który narodził się jako koncepcja w okolicach listopada zeszłego roku, ale który zrealizowałem dopiero teraz, mając odrobinę więcej czasu podczas świąt.

Co mogę powiedzieć - wchodźcie i czytajcie, dołączajcie na FB, G+, bloggerze - będę tam pisał prostym językiem a przycisk translatora na PL jest tuż obok, będziecie się mogli pośmiać z baboli jakie translator popełnia w tłumaczeniu na PL, ale całość jest doskonale zrozumiana.

Założeniem projektu jest pokazanie wielu zdjęć praktycznych sposobów na oszczędzanie oraz zdjęć z mojego życia. Całość ma być trochę jak komiks. Zapraszam!

Blogger nie wytrzymuje ciężaru mojego blogowania!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?