Jak pozbyć się reklam z internetu.

Posiadam kilka blogów i mam na nich reklamy. Piszę to otwarcie, oczywistą motywacją do mnie do wstawiania reklam na blogi są finanse. Dlaczego? Kiedyś, publikując wskazówki i sposoby na oszczędzanie w domu tych reklam miałem mało, ew. dyskretnie wrzucone gdzieś, ot. bardziej jako eksperyment "ekonomiczny", otwarcie sobie konta w Adsense, nauczenie się czegoś nowego...

Na moim blogu oszczędnościowym był jednak przycisk PayPal'a. Wyszedłem z założenia, że jeśli ktoś oszczędzi, a nawet zarobi na wskazówkach przeczytanych na mojej stronie to się odwdzięczy przesyłając choć minimalna dotację (a czytelnicy dziękowali mi w komentarzach za sprytne i skuteczne pomysły).

Minęło 100 tys. wyświetleń, minęło 200 tys. doszedłem w końcu do 500 tysięcy wyświetleń... i jaka suma dotacji od Czytelników? 0 zł 0 groszy!

No sorki, sam kupiłem wiele rzeczy na potrzeby bloga, nie mówiąc o extra wydanych pieniądzach, by wypróbować ten czy inny patent... Jestem także blogerem w jakimś sensie komercyjnym. Domeny i hosting na nowych WP kosztują... wysłanie nagród w konkursie czytelniczym kosztuje, itp... Co jak co, nie mogę wydawać na hobby z domowego budżetu

Wkurzyłem się, wyrzuciłem PayPala, wstawiłem reklamy. Przynajmniej na nowy serwer i domeny na WP mam pieniądze.

Nie wymuszam jednak ani nie wymagam od kogokolwiek oglądania reklam na moich blogach, wymagam jedynie tolerancji dla mojej decyzji jako autora. Powyżej macie uzasadnienie.

Reklamy można wyłączyć instalując w przeglądarce odpowiednią wtyczkę.



To jest mój główny blog z reklamami.




To jest mój główny blog z wtyczką Adblock, którą polecam Wam zainstalować. Prawda, że bardzo minimalistycznie?

Przy okazji zapraszam na oszczedzanie.info.pl oraz pomocniczego minibloga oszczedzanie.biz  :)

Może coś zyskacie na tych wskazówkach i pomysłach :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Życie analogowe czy cyfrowe?

Miasto idealne?