piątek, 29 stycznia 2016

Wegetariański hot-dog został ulepszony, czyli wersja 2.0

Mój poprzedni przepis na wege-hot-doga publikowany tutaj: http://realny-minimalizm.blogspot.com/2015/12/wegetarianski-hot-dog.html wzbudził gdzieniegdzie konsternację, no bo jak to tak można nieekologicznie w mikrofalówce bułkę dręczyć... ulepszyłem zatem przepis, tak by stał się bardziej znośny dla osób wybrednych.



Tostera z odpowiednią wkładką nie mam, więc tym razem podgrzałem pieczywo na ceramicznej patelni, tak aby się zarumieniło. 



Pieczywo tym razem w wersji razowej, tak aby było bardziej dietetyczne i eko. Ser tarty jak ostatnio, lecz kolejnym razem zastosuję wędzone i tarte tofu.


Oto moje wege-dzieło, patrzcie, podziwiajcie, naśladujcie ;-) 

Dziś jest piątek, w polskiej tradycji dzień bezmięsny, więc tradycyjną parówkę "ze wszystkich części zwierzaka" można tym bardziej zastąpić wege-parówką sojową. Po dobrym obgotowaniu, podana w hot-dogu z sosami i z serem jest naprawdę smaczna.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!