AdBlock, czyli... jak pozbyć się reklam?

Czy denerwują Cię wszechobecne reklamy w internecie, na blogach? Witaj w klubie, mnie też, jak widać mam dość minimalistyczne preferencje. Jest jednak sposób by ograniczyć ich ilość o ile nie wyciąć do zera.

Po lewej stronie tego wpisu oraz pod nim widzisz okienka z reklamami Google, mimo niechęci do reklam (przynajmniej w chwili pisania tego wpisu) pozwoliłem się im wyświetlać. Dlaczego? Z oczywistego powodu finansowego - blog przynosi mi skromny, ale pozytywny dochód. Nie jestem jednocześnie jakimś wielkim bogaczem, by zignorować taką możliwość. Ziarnko do ziarnka...

Czytelnicy nie gęsi i swój rozum mają!

Akceptacja ta nie oznacza jednak, że Ty musisz oglądać te reklamy jeśli sobie tego nie życzysz. Pozbądź się tych reklam!

Wyszukaj w Google frazę: Adblock Plus Firefox

Wpisałem Firefox, bo to jest przeglądarka której używam... Ty wpisz swoją ;-)

Postępuj zgodnie z instrukcjami na znalezionej stronie, czy będą to dodatki Firefox, czy sklep Chrome, czy sklep Opera, to co musisz zrobić będzie dosyć podobne, klik, klik, klik, czasem wyłączenie i włączenie przeglądarki od nowa.

Wyszukaj w Google frazę: polski zestaw filtrów adblock plus

Postępuj zgodnie z instrukcjami na znalezionej stronie ;-)

Gotowe! Nie zobaczysz już reklam na moim blogu, nie zobaczysz ich na innych stronach i na Facebooku.

Zjedz mnie jeśli potrafisz! 

Życzę miłego i wolnego od reklam buszowania w sieci ;-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?