Mały domek. Grupa FB o oszczędzaniu ;-)

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie urządzenie sobie jakiegoś domku poza miastem. Do mieszkania? Może niekoniecznie w mojej obecnej sytuacji, ale na pewno jako miejsce do spędzenia weekendu poza nudnym blokowiskiem, do zmiany otoczenia i oderwania się - tak potrzebnego nam wszystkim.

Ciekawią mnie praktyczne rozwiązania, szczególnie takie. gdzie przeprowadzony recykling na dużą (w stosunku do projektu) skalę.

P.S. Jeśli chodzi o rozwiązania oszczędne. Mój odwyk od FB w "praktyce" wygląda tak, że zostałem administratorem grupy poświęconej oszczędzaniu: https://www.facebook.com/groups/660575410678940/?fref=ts



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?