Realny Minimalizm, czyli zdanie Czytelników.

Jestem blogerem, chcąc nie chcąc stałem się jakimś autorytetem w moich ulubionych dziedzinach na wielu Czytelników, moje blogi są przez Was czytane, otrzymuję korespondencję i wiele pytań. Jedno staje się dla mnie jasne, jakiś czas temu zapowiedziałem konsolidację moich blogów na Blogspocie w jeden blog publicystyczny, mianowicie oszczedzanie.info.pl i okazało się to sukcesem, jednak wciąż są czytelnicy, którzy chcą czytać Realny Minimalizm, a nie mają ochoty czytać Oszczędzania.

OK, rozumiem, może nie wszyscy chcą czytać jednocześnie o minimalizmie oraz o nowej ofercie bezpiecznych funduszy inwestycyjnych!?

Kim jest jednak bloger bez czytelników? Pisarzem pamiętnika 'do poduchy'? Dajmy spokój.


Po reakcjach mailowych, reakcjach na FB widzę, że wyraźnie chcecie kontynuacji Realnego Minimalizmu w takiej formie jak dotychczas. Myślę zatem, że wypada pójść na pewien kompromis z Czytelnikami. Przywracam dotychczasowy profil FB widoczny na blogu oraz zdejmuję informację o archiwizacji bloga z nagłówka.

OK. Sami chcecie. Zostawiam tego bloga w stanie aktywnym. Jednakże moje przednie decyzje są dla mnie tak samo ważne, zatem na pewno nie będę tu publikował dzień w dzień, jak kiedyś. Na pewno dalej będę publikował u Konrada z 'drogi do prostego życia'. Na pewno dużo postów lifestylowych oraz minimalistycznych ukaże się na moich pozostałych blogach. Będę tu sobie co jakiś czas coś pisał, na luzie i bez zobowiązań, bez żadnych deklaracji i zobowiązań co do przyszłości tego bloga. Po prostu zostawiam ten adres, ale wrzucam na pełen luz i zobaczymy do czego to doprowadzi.

Mam nadzieje, że zwolennicy kontynuacji RM i separacji od tematów finansowo-oszczędnościowych są w tej chwili zadowoleni. Co będzie dalej? Zobaczymy. Sam jestem ciekaw.

PS. Mimo tego wpisu, nastrój ograniczania mojej aktywności blogowej mnie nie opuszcza. Zgodnie z zapowiedzią likwiduję wiele ze swoich blogów tematycznych. Działając z założeniem, że 2-3 dawne blogi tematyczne integruję w jeden adres. Ostatnio zlikwidowałem jeden z projektów konsumenckich z przyległościami na rzecz jednego adresu w przydatnymi wskazówkami oszczędnościowymi: Oszczędzanie w domu.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Życie analogowe czy cyfrowe?

Miasto idealne?