środa, 30 października 2013

Przenosiny bloga na WordPress: Dotychczasowe wnioski z przeprowadzki. Czas.

Co mogę powiedzieć o przenosinach i konsolidacji moich blogów na WordPress? Wydaje się to słuszną i korzystną decyzją, która do tego sposobała się czytelnikom, ponieważ na nowym, zintegrowanym profilu będzie już niebawem 600 fanów bloga.

Po pierwsze prostszy i łatwiejszy do zapamiętania adres, czyli oszczedzanie.info.pl - bo sami przyznacie, dlugie blogspotowe nazwy są uciążliwe do wpisywania, mimo że przeglądarki poprawiają i podpowiadają wpisy.

Po drugie dla mnie to jakaś koncentracja na temacie i tym, czym się aktualnie zajmuję. Znalazło to odzwierciedlenie w tzw. współczynniku odrzuceń w statystykach, który poprawił się na moją korzyść o 25% w stosunku do wartości poprzednich.



Po trzecie - czas. Łatwiej mi poświęcić czas na jeden blog i myślę, że osiagnąłem pozytywny efekt oszczędności czasu. W pierwszym tygodniu było dużo porządków na blogach archiwalnych, jednak już się one powoli kończą i w kwestiach blogowych mam coraz więcej luzu od spraw administracyjnych, a coraz więcej czasu mogę poświęcić na przemyślenie i pisanie coraz lepszych postów.

Na koniec tej krótkiej notki kilka zaproszeń:

Ponieważ i tak posiadałem i posiadam konto na Google stworzyłem wspólny profil blogów na Google Plus - wydaje mi się to redukcją czasu i wysilku - zamiast koncentrowac się na kilku różnych pluginach "Obserwatorzy" i kontach na Bloggerze - wolę jeden wspólny googlowski fanpage: 

W sprawie czasu dwa nowe posty na nowym adresie:

Oszczędzanie czasu w praktyce. Trzy skuteczne sposoby.

 

Zmiana czasu jest męcząca. Czy zmiana czasu daje jakiekolwiek oszczędności?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!