poniedziałek, 21 października 2013

Już na nowym blogu...

Pochwalę się Wam, że definitywnie przeniosłem (prawie*) wszystkie moje projekty z Bloggera na nowe hostingi i czywiście z ostrą redukcją i konsolidacją w duchu minimalistyczym.


*Napisałem prawie, bo z okresu wspóautorstwa bloga konsumenckiego, na którym zdobyłem (z współautorką) tytuł Blogera Roku, pozostało mi zobowiązanie względem zaprzyjaźnionych autorów, z którego muszę (i z całą przyjemnością chcę) się wywiązać, zwłaszcza, że utrzymanie go pochłania absolutne minimum wysiłku.

Jest to katalog blogów konsumenckich: http://blogi-konsumenckie.blogspot.com/

A na nowym minimalistyczno-oszczędnościowym blogu jest artykuł:

Biuro w domu oraz minimalistyczny edytor tekstu dla profesjonalisty – FocusWriter





2 komentarze:

  1. super że udało ci się zmigrować, w najbliższym czasie odwiedze Twoje blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a co spowodowało że się przeniosłeś? dlaczego dopiero teraz ?

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!