wtorek, 15 października 2013

Decyzja co do przyszłości bloga Realny Minimalizm. Migracja.

Myślałem o urlopie od blogowania tutaj, o nabraniu dystansu do bloga Realny Minimalizm, który w ostatnim czasie stał się moim drugim w hierarchii ważności blogiem, któremu zacząłem poświęcać coraz więcej czasu, jednak nie potrzebuję już więcej czasu na podjęcie decyzji.

Oficjalnie oświadczam, że ten blog będzie kontynuowany pod nową nazwą i pod nowym adresem. Ten sam los czeka mój pierwszy blog na blogspocie tj. Racjonalne Oszczędzanie (zatem dowiadujecie się o tym szybciej niż moi czytelnicy z RO).

Co więcej, to jest koniec mnożenia bytów w mojej autorskiej karierze - obydwa główne blogi będą kontynuowane pod jednym i tym samym adresem oszczedzanie.info.pl :-)




Minimalistyczne motto mówi:

Zidentyfikuj to co jest w zagadnieniu ważne - wyeliminuj całą resztę.

Właśnie to zrobiłem.


Pod tym adresem pojawią się zapowiedzi nowych artykułów na nowym blogu, pojawią się wpisy sponsorowane, o ile będą mi potrzebne, system komentarzy będzie moderowany a blog pozostanie funkcjonalnym archiwum. Jednak tylko czymś w rodzaju aktywnego archiwum - przyszłość jest gdzie indziej.

P.S. Informacje o wytycznych nowego bloga sa tutaj http://oszczedzanie.info.pl/o-czym-jest-ten-blog/ 

RSS nowego bloga to natomiast: http://oszczedzanie.info.pl/feed/

8 komentarzy:

  1. Mnożenie bytów jest bardzo męczące, ja też jak już uporządkuję chałupę po remontach, zajmę się porządkowaniem przestrzeni wirtualnej. powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, teraz z 6 moich blogów na blogspocie zrobiły się tylko dwa na Wordpressie - czuje się jak po porządnym sprzątaniu i remoncie mojej wirtualnej przestrzeni :)


    Remigiusz

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie bardzo dobra decyzja :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Remigiusz, czytam Ciebie od pewnego czasu Twój blog, jednak dopiero teraz ośmielam się odezwać. Kurcze, ten wpis dał mi do myślenia - u mnie na blogu też pojawiały się wpisy z linkiem aktywnym do np. Mennicy... Naiwna - nie kasowałam - a raczej nie byłam świadoma skali problemu. Tych już zamieszczonych nie skasuję, ale każdy kolejny wywalać będę w kosmos. Jest sporo racji w tym, co piszesz - bezczelne żerowanie na naszych wpisach powinno być ukrócone. Człowiek spróbuje tylko otrzymać wsparcie od takiej agencji SEO, to nawet mu grosza nie dadzą lub pokażą środkowy palec, sami natomiast bez zająknięcia czerpią z linkowania na blogach profity... Kij im w oko :/ Pozdrawiam! dan_daki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Twój wpis i powodzenia w blogowaniu.


    Ja jednak zdecydowałem się poświęcić trochę czasu i wykasowałem wszystkie te wpisy - co więcej zadzwoniłem do tej firmy i zastrzegłem sobie by nie dawać ich więcej.


    Praca blogera powinna być o ile nie wynagrodzona (bo oczywistym jest, że piszemy dla pasji) co chociaż doceniona - a dla firm wymierną wartością są pieniądze, barter, wsparcie bloga.


    Nikt nie powinien tak bezczelnie żerować na naszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację, pula możliwości WP jest o wiele większa

    OdpowiedzUsuń
  7. aha, teraz sobie o kawie rozmawiamy, już na nowym minimalistycznym blogu: http://oszczedzanie.info.pl/blog/kawa-bezkofeinowa - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś pisałem na blogspocie jednak od dwóch lat działam w oparciu o wordpresa na hostingu, jakoś się czuje mniej ograniczony :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!