wtorek, 25 czerwca 2013

Nowa odsłona RO to będzie zdecydowanie "blog minimalisty".

Właśnie jestem w trakcie prac nad nową wordpressową odsłoną bloga oszczędnościowego. Przejście z oszczędzaniem na WordPress planowałem już dawno temu, jednak moja pierwsza migracja nie wypaliła. Od tego czasu jednak moja wiedza w aspekcie blogowania na zupełnie niezależnej platformie znacząco wzrosła.

Nowy projekt opieram na minimalistycznym domyślnym temacie graficznym samodzielnie go modyfikując do funkcjonalności odpowiadającej liście postów mojego ulubionego tematu Max Magazine. Dodaję jednak tylko te elementy, które są naprawdę niezbędne.

Jak widzicie minimalizm to styl oraz filozofia, które bronią się same, z nowym projektem czuję się dobrze, testuje nowe rozwiązania w programowaniu WordPressa i być może stanie się on godną kontynuacją mojego głównego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!