Minimalizm a sportowe hobby & lans w mediach.

Myślę, że uprawianie różnego typu sportów jest jak najbardziej po drodze z wyznawana przeze mnie filozofią. Uprawiając sporty poświęcam energię nie na zbędne gromadzenie przedmiotów, ale na inwestowanie w siebie, w zdrowie, z dobre samopoczucie.


Zauważyłem, że wiele osób z kręgu minimalistycznego lubi ruch, wysiłek fizyczny. Popularny jest rower, kolarstwo - popularne są sztuki walki, wspinaczka... sam wspomniane hobby na różnych etapach swojego życia zaliczyłem. Kiedyś bardzo duż pływałem...

Za chwilę natomiast po wypiciu energetycznej mikstury z zielonej herbaty gonię na siłownię, sprint tam - intensywna seria ćwiczeń - sprint z powrotem.

Spokojnie, trenuję bardziej fitnessowo, a nie na "koksa" z osiedla, do klubu chodzi dużo chłopaków z firm, którzy zamiast przyrastać tyłkami do foteli chca sie poruszać, dużo dziewczyn...

P.S. Na moim blogu sportowym (przenoszonym z bloggera na wordpress) zapraszam was na dwa klipy gdzie występuję Jacek Brzezicki, który już u nas gościł, pierwszy podejmuje temat lansu w mediach, jest mocny :)

http://dlafaceta.biz/zakupy/jacek-brzezicki-gitarzysta-hoa-nabuchodonosor/

A ja już zmykam ćwiczyć!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spotkania klasowe po latach - dlaczego wszyscy pieprzą, że to nie ma sensu?

Dorodango

Życie analogowe czy cyfrowe?