środa, 24 kwietnia 2013

Konsilidacja blogów. Minimalizm vs funkcje.

Witam dziś czytelników zainteresowanych moimi planami blogowymi i dążeniem do opanowania i uporządkowania bloggera.

Jakiś czas temu pisałem o porządku i minimalizmie na blogach - chcąc to utrzymać na platformie, która się do tego nie nadaje, czyli na bloggerze, doprowadziłem do sytuacji posiadania wielu blogów.


Zrozumcie mnie dobrze - blogger/blogspot jest fajną platformą blogową... do pewnego etapu. Potem zaawansowanemu użytkownikowi po prostu nie wystarcza, nie chodzi już tu nawet o różne humory Google w stylu likwidacji RSS, blokady kont, itp., chodzi o niedostępne funkcje, które filalnie prowadzą do różnych kuriozów.

Postanowiłem przemyśleć moje blogowanie i od 4-6 blogów tematycznych które rozpocząłem docelowo skupię pod jednym adresem, a jest to http://dlafaceta.biz/ (wbrew przewrotnej nazwie jak najbardziej piszę także dla Pań)

Wybrana przeze mnie architektura jest bardzo elastyczna, elegancka i minimalistyczna a zastosowany temat pozwoli mi zintegrować 4-6 zakresów tematycznych pod jednym adresem i zachować porządek i jakiś styl.

Pierwszym importowanym/przenoszonym zakresem jest mój blog sportowy, stąd trochę typowo męskiej oraz sportowej/fitnessowej tematyki.

P.S. Jeśli jesteście zainteresowani opowieścią z zupełnie innej bajki publikowana na nowym blogu - zapraszam:

Legia cudzoziemska – wywiad z byłym legionistą cz.1





1 komentarz:

  1. aha, sam realny minimalizm jak najbardziej na razie zostaje na bloggerze - to tak wąski dział tematyczny, że przynajmniej na razie nie ruszam się na inny hosting :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!