poniedziałek, 21 stycznia 2013

Minimalizm czy pozerstwo? Wożenie czterech liter po wypaśnych wczasach :)

Bardzo ciekawe pytanie dot. minimalizmu zadał mi kolega z grona autorów na głównym blogu. O co chodzi? Otóż generalnie od czasu do czasu wożę moje cztery litery po Europie. Hmm... cztery litery... nie jest to do końca precyzyjne określenie, bo obecnie tych liter jest dwanaście... dobra zostawmy tą arytmetykę...!



Klip, który wklejam nie ma nic wspólnego z minimalizmem! Po prostu jest fajny! Czaderska i rozgrzewająca muza na zimny wieczór!

Czy mój wypad na Kretę, który zapowiadam na głównym blogu jest minimalistyczny? Czy minimalistyczne są podróże po świecie, skoro można poprzestać na skromnym wypadzie w najbliższe miłe miejsce i oddać się refleksji?

Tak - zwiedziłem kawałek Europy, ale bynajmniej nie były to wakacje na full luksusie, tylko aby naprawdę zwiedzić, zobaczyć, powąchać tego o czym kiedyś można było tylko czytać w książkach.
 




Jestem minimalistą od kilkunastu lat, ale wciąż nie zawsze kumam o co w minimalizmie chodzi.


Miejsce gdzie teraz jadę to mała, skromna wioska na Krecie, apart-hotel o standardzie takiej lepszej agroturystyki, warunki proste i minimalistycznie, własne gotowanie, ale czysto i zadbane, z gwarancją pogody.

Myślę, że mam prawo sobie z rodziną na plaży posiedzieć, porobić zamki z piasku z dzieciakiem, a nie nad Bałtykiem iść w drożyznę i siedzieć kilka dni w deszczu gapiąc się w TV
.

Jedna z komentatorek na R-O powiedziała właśnie, że z jej drogiego 14 dniowego pobytu nad Bałtykiem 10 dni lało. To jest masakra.

Oszczędzanie, minimalizm.... hmm... to także musi mieć swoje granice i jakiś zdrowy punkt równowagi.


2 komentarze:

  1. Wiesz, nie musisz się tłumaczyć. Nawet jeśli zamierzasz spędzić wakacje w hotelu o najwyższym standardzie, nikomu nic do tego. Każdy ma prawo odpoczywać tak, jak chce i na ile go stać. W końcu na takie wakacje ciężko się pracuje.

    Europa jest pełna pięknych miejsc i warto zobaczyć tyle, ile tylko się da :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że nie muszę, ale mam ochotę

      ludzie reagują dziwnie, normalnie trzeba się konspirować :)

      Usuń

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!