wtorek, 8 stycznia 2013

Mikro domek - minimalistyczne wnętrze.



Zapewne większość z was widziała w internecie mikro-domki i mikro-wnętrza. Co jak co, przy takiej powierzchni pewien "minimalizm" jest niejako wymuszony.

Zazwyczaj wszyscy dysponujemy o wiele większą przestrzenią niż na zdjęciu, ale nieziemsko ją marnujemy. Kiedyś już na ten temat pisałem - TUTAJ. Jak oszczędzić przestrzeń którą już mamy w mieszkaniach

Dziś jestem po sporej porcji wyrzucania tego i owego, tym razem niezbyt entuzjastycznie, ale inaczej się nie dało - trzeba było zrobić miejsce w kuchni. Mimo starań i długofalowego działania, wciąż mam wrażenie, że moje lokum jest zagracone.

Działam dalej.

P.S. Zapraszam:

OK... kupujemy... kupujemy... a co zrobić ze starymi rzeczami?

8 komentarzy:

  1. Widziałem taki domek, kosztował zdaje się koło 50k USD. Trochę dużo jak za 12 metrową przyczepę kempingową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi się także obiła gdzies o uszy ta kosmiczna cena

      jestem pewien na 100%, że zdolny majsterkowicz wykonalby ją sam taniej

      Usuń
  2. A kolega mieszkający w kamperze uznałby pewnie, że to i tak zbytek miejsca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps używanego kampera w dobrym stanie kupił, zdaje się, ze 15k, ale złotych.

      Usuń
    2. w kamperze jest fajnie - ale zimą? ogrzac to?

      bez solidnych przeróbek do polskich warunków i generalnego remontu jak dla mnie się nie da mieszkać

      Usuń
    3. Cóż można się uprzeć i postawić dla kampera ocieplany garaż :P

      Usuń
    4. Nie wiem, on zimą wybywa do ciepłych krajów. ;) Zresztą polecam informacji w razie czego zasięgnąć u źródła. Dla mnie to raczej ciekawostka, nie zamierzam rezygnować z domu. link

      Usuń
  3. Czasem jest okazja nie tylko pozbyć się rzeczy, ale oddać je w dobre ręce, staram się tak robić, wtedy mam większą satysfakcję :)
    Nie ma nic przyjemniejszego, niż oddech po wyrzuceniu niepotrzebnych mi rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!