piątek, 9 listopada 2012

Blogi minimalistyczne na Facebooku?

Przyznam, że mam opory przed społecznościówkami, jednak głównie w sensie osobistych kontaktów i oszczędzania czasu - czy jednak warto byłoby założyć profil takiego bloga jak ten na Facebooku? Przyznam, że nie wiem - co doradzicie? Inni minimaliści jak widzę się nie krępują i robią swoim blogom profile/fanpage, dlaczego nie ten?

Hmm, zobaczę - w sumie zakładając ten blog, jak każdy autor chciałem być czytany (to miłe - nieprawdaż), ale po dyskusyjnej przejażdżce z jednym z kolegów, od dwóch raptem miesięcy prowadzącego swój blog i przeliczeniu mojej osoby na sumę wejść  z moich blogów/traffic zwrotny z tego bloga, itp. lekko mówiąc, nie chce mi się promować tego bloga w jakiś szczególny sposób, nie chcę mi się nabywać znajomości z osobami dla których jestem jedynie "popularnym autorem, a z takimi warto trzymać".

(A może powinienem był logować się pod inną tożsamością i założyć ten blog jako zupełnie nowy autor? Hmm... ale takie coś nie leży w mojej naturze...)

To co własnie czytanie to takie moje prywatne gniazdko dyskusyjno-filozoficzne po tym jak główny blog zamieniłem w blog ściśle tematyczny. Może lepiej nie robić tu mega kampanii, dla rzesz fanów - minimalistów :-)

Ok, na razie wstrzymuję się z zakładaniem fanpage dla tego bloga. Riannon założyła fanpage na Facebooku, dla naszego wspólnego bloga http://www.facebook.com/KorzystneZakupy ... poobserwuję i zobaczę sobie czy to ma jakiś sens - może to nie takie straszne :)

1 komentarz:

  1. Poobserwuj, zobaczysz. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że Facebook bywa przydatnym narzędziem, także do promowania blogu, grunt, by zachować umiar, dystans i rozsądek.
    A promowanie tego, w co wkłada się czas, serce i wysiłek, na pewno niczym zdrożnym nie jest.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!