niedziela, 14 października 2012

Minimalistyczne aktualności

Właśnie wróciłem z biura, gdzie otworzyłem okna swojego nowego gabinetu. Jest piękna pogoda - niech się wietrzy - niech farba schnie i remontowy zapach się wreszcie ulotni. Efekt rewelacyjny, kolory jasne z przewagą bieli - zamysł ponownego urządzenia pomieszczenia w stylu eleganckim i minimalistycznym, ale w żadnym razie 'zimnym' i bezdusznym. Większość mebli i akcesoriów już jest. Nowy sprzęt komputerowy także już jest.

Wcześniej to pomieszczenie było nieziemsko zawalone, funkcjonowało jako pomieszanie magazynu i prywatnej siłowni, z uwagi na to, że poza tym gabinetem mam mnóstwo m2 do dyspozycji a część pracy brałem do biura w domu, nie było wcześniej potrzeby działania. Obecnie siłownia mi już nie potrzebna, chodzę ćwiczyć do znajomych.

Pomieszczenie jest naprawdę ładne, ma dużo przeszkleń 4 duże okna, jedna ściana z luksfer, przeszklone drzwi. Dwa okna są na takiej wysokości, że pracując przy biurku widzę niebo i przesuwające się chmury.

Pozdrawiam znad wielkiego kubka zielonej herbaty! Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!