środa, 26 września 2012

Blog minimalisty? Tworzenie nowego bloga.

Porządki zaprowadzane tutaj są konsekwencją mojego pierwszego chronologicznie wpisu o blogach minimalistów, chciałbym znaleźć jakiś złoty środek między minimalizmem, osobistą wygodą, a byciem w pewnym otoczeniu ludzi oraz idei.

Nie chcę czystej kartki A4. W pracy mam białe lub pastelowe ściany, na blogu też mogę popatrzeć na coś kolorowego, stąd jesienne tło. Jesień idzie, no nie?

Pierwszy raz na moich blogach tematycznych używam dynamicznej listy blogów, mam nadzieję, że ten blogroll będzie przydatny dla czytelników, do tego zostawiam klasyczną listę linków, o ile się orientuję to będzie przydatne dla tych autorów, którym zależy na obecności w wyszukiwarkach.

Osobom, które chciałyby mieć tam swoje linki polecam zgłoszenie tego na mój e-mail (aktualny e-mail jest zawsze podany przy mojej facjacie na http://korzystne-zakupy.blogspot.com/)

Reklamy?

Namawiałem dawno temu Henryka na umieszczenie reklam na blogu, sam je umieściłem na Racjonalnym Oszczędzaniu, dlaczego nie? Decyduję się jednak na czystą, nieinwazyjną formę tekstową. Nie odpowiadają mi wariackie i agresywne bannery. (Nikt kto nie chce reklam oglądać ich nie włącza, swoją drogą.)

Tematy?

Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że zazwyczaj stawiam czoła trudnym tematom, jednak respektując umowy z autorami/współautorami moich blogów tematycznych co do podejmowanych tematów chciałbym mieć także jakieś miejsce na blogosferze tylko dla siebie.

Teraz na przykład czytam/oglądam sobie pewne materiały historyczne...



Komentarze?

Niestety nauczony skrajnie nieprzyjemnymi dla mnie sytuacjami z poprzednich blogów kategorycznie nie dopuszczam anonimów. Stąd komentując tutaj trzeba mieć profil na którymś ze zgodnym z Google portali. Wolność słowa jest dobra, kiedy ludzie ze sobą rozmawiają na trzeźwo, twarzą w twarz w rzeczywistości, wtedy jest szansa na kulturalną rozmowę. Nie gwarantuję tutaj pełnej wolności słowa, w interesie moim oraz czytelników.

Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy napisze. Jeśli ktoś w tej chwili zastanawia się nad utworzeniem swojego własnego bloga - polecam spróbować, to nie takie trudne.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to witaj na kolejnym blogu tematycznym, chyba Ci poświęcę specjalną zakładkę w mojej czytelni, jak już ją dopracuję, żeby czytelnicy mogli Cię łatwo zidentyfikować :)

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA! Wszelkie komentarze wyglądające na reklamę oraz zawierające linki komercyjne zostaną skasowane!